法拉城-陈法拉网站

 找回密码
 注册
法拉城
搜索
图片视频链接失效报告专帖如非特殊注明,本站内容欢迎转载,但任何公开形式转载都请注明出处。请勿无视,详情点击。法拉城Logo下载(自拍、自录视频建议打上logo)
查看: 1896|回复: 4
打印 上一主题 下一主题

[新闻] 2007-7-22美人兒誘盡俊男 陳法拉隨緣 [复制链接]

法院长

阿T

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

威望
4313
法币
193325
最后登录
2022-1-25
注册时间
2007-3-1
帖子
34546
积分
123362
UID
3

忠实粉丝

跳转到指定楼层
1 楼主
发表于 2007-7-22 10:38:44 |只看该作者 |倒序浏览
法拉微博

美人兒誘盡俊男  陳法拉隨緣
22/07/2007
文: 袁 案、蘇 媚


        人,十居其九喜愛看美的事物。
        但男女有別,女的愛男生威風八面,可是男的惟恐七年之癢,戀愛總是令人六神無主。
       
        陳法拉與賀軍翔(小美)來自五湖四海,她沉魚落雁,他英姿煥發,
       
        同樣擄盡香港少男少女心。然而他們沒有對愛情三心兩意,只求一個憧憬!
       
        Queen是法拉,King是小美,讓我們來一次戀愛大「晒冷」!
       
        少男殺手?
       
        穿上性感舞衣搔首弄姿,陳法拉不愧為新一代性感女王。觀乎每個網上討論區,法拉的名字都跟性感女神、上位藝人掛鈎,「少男殺手」當之無愧!對於此稱號,法拉敬謝不敏:「我覺得自己似『少女殺手』多啲,我有好多12、13歲妹妹Fans,佢哋會拉晒Banner支持我,男Fans?我唔覺好多喎!當然有咁多人支持,梗係開心啦!」
       
        「好多人對我嘅外形有好印象,我覺得係件好事,起碼佢哋知道我係邊個。不過我唔鍾意人哋Focus喺我身材上,自己從來唔係表演呢樣嘢,其實我身材唔突出,只係有人寫過呢樣嘢,個個就會跟住寫,好似Anya Hindmarch環保袋咁,人買你又買,我控制唔到。」訪問前一晚,法拉因趕劇只睡兩小時,不過說這番話時雙眼發亮,可見她十分在意人們談論她的身材。
       
        法拉又自嘲說:「有人話我電力十足,認真多謝晒,其實我性格唔係咁,媽咪仲笑我做人太倔,唔識氹人,好難嫁得出,私底下我係個不修邊幅嘅人。」對於別人說她是「姣精」,她即漲紅了臉,橫眉怒說:「我好介意人哋咁講,唔該唔好好似小朋友咁無知啦!」修讀Marketing出身的法拉,知道自己的「Market Position」,故在人前不介意性感,但希望別人認清她並非「金玉其外」。大學畢業的她自小已想做女強人,為了完成心願,讀大學期間更寧願善用暑假走去讀書,目的是快人一步,投入社會。
       
        愛.義無反顧
       
        「兩情若是久長時,又豈在朝朝暮暮?」法拉深信愛只要堅定,哪怕天荒,依然愛未老。遙想自己的Puppy Love,她坦言兩人感情不深,但每當想起時仍甚回味:「我拍過兩次拖,第二段感情喺大學時發生,佢係個ABC,唔係特別靚仔,不過佢數學叻,教曉我好多嘢,嗰陣一齊溫書,一齊睇戲食飯,諗起都好開心,後來我嚟香港發展,半年後大家話題少咗,自自然然就分手囉!」
       
        對於擇偶的要求,抾拉坦言不要靚仔:「我鍾意文靜同成熟啲嘅男仔,年紀唔可以細過我,因為保護唔到我,佢唔使太靚仔,如果好似賀軍翔咁靚仔反而會驚,好唔現實。」問到是否覺得自己是一位理想情人,她說:「如果我願意付出,我諗自己會係一個好的情人,因為我係一個有責任心嘅人,如果我真係鍾意佢,一家會義無反顧,我煮嘢食都好叻嘅,佢一定有口福,對於愛情,絕對有憧憬,不過唔係依家。」
       
        野心.磨練演技
       
        「我係個好隨緣嘅人,凡事唔會強求,但我上進,做嘢認真兼有責任心,仲對屋企人好好。不過我性格大頭蝦,有時會唔小心,唔知講錯嘢!」雖說隨緣,但她飄洋過海隻身來港,說沒有野心,只是哄小朋友而已,她說:「我希望朝演戲方面發展,距離目標仲有一段好長嘅路要行,演技更加講不上。」人紅自然身價高,坊間說她脫毛價三十萬,她說:「當然未到呢個價,不過隨住《溏心》效應,呢段時間出騷,酬金當然會高啲啦!」
       
        從心出發
       
        法拉的擇偶條件絕不會放外形為首位,但求他朝遇上一個對她真心真意的Mr Right,便於願足矣。
       
       
        一:性格
       
        「我覺得人嘅性格係最重要,正所謂相由心生,一個人的心地善良,他的外貌也不會差得去邊。」
       
       
        二:背景
       
        「有云:『竹門對竹門』,兩個人如果背景相同,就唔會出現不必要嘅誤會同壓力。」
       
       
        三:身形
       
        「我覺得一個擁有強健體魄嘅男仔先可以保護到佢嘅女朋友,太過瘦弱真係唔係好得。」
       
       
        四:外貌
       
        「外貌對我嚟講並唔係最重要,我男朋友千祈唔可以太靚仔,我會好冇安全感。」
       
       
        五:高度
       
        「其實我唔係一定要一個好高嘅男朋友,只要唔好矮過我就OK!」







收藏收藏0 顶0 踩0 转发到微博

法院长

阿T

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

威望
4313
法币
193325
最后登录
2022-1-25
注册时间
2007-3-1
帖子
34546
积分
123362
UID
3

忠实粉丝

2 沙发
发表于 2007-7-22 10:40:42 |只看该作者
法拉微博

夢中情人 金城武


        「少男殺手」都有被殺時,法拉自爆求學時,已給金城武的十萬伏特電力殺得暈得一陣陣:「如果我哋有機會合作,一定唔會準時返工,因為我實早到,佢嘅眼神帶畀我無限嘅想像空間,聽聞佢會躲在一角打機,認識後幻想就可能從此消失。」
       
        我看對手
       
        《華姐》出身的陳法拉事業一帆風順,在同期新人中,她可說是一枝獨秀,同行如敵國,究竟她怎樣去看競爭對手?
       
       
        鍾嘉欣 天生藝人
       
        「佢好犀利,做乜似乜,外形又討好,天生食呢行飯,我從佢身上可以學到好多嘢。」
       
       
        徐淑敏 認真非姣
       
        「啲人成日講佢嘅身材,我哋真係要攬住喊!同佢傾偈就知佢唔姣,做事亦好認真。」
       
       
        廖碧兒 舞技超群
       
        「佢真人靚過上鏡,我哋一直以佢為榜樣。佢舞功一流,我嗰啲只係三腳貓功夫咋!」
       
        激讚男同事
       
        藝人拍劇容易惹上緋聞,但坦言對圈中不存在任何幻想的法拉,對同公司的男藝人有甚麼看法?
       
       
        黃宗澤 開心馬騮
       
        「唔知點解同佢傳緋聞,私底下一個電話都冇。不過佢確係開心果,好識去娛樂人。」
       
       
        鄭嘉穎 紳士風度
       
        「其實我幾欣賞佢,佢畀我感覺好Gentleman,絕對係一個好好嘅男人。」
       
       
        陳豪 樂於助人
       
        「佢教我用眼神做戲,又幫我對對白,糾正我啲懶音,好多謝佢咁忙仲肯教我。」


法拉05年勇奪華姐亞軍,與同屆冠軍李亞男一起展開星途。

法拉憑《溏心風暴》中穿泳衣一場戲,吸納大批少男Fans。

法拉表演拉丁舞揮灑自如,但謙稱只是「三腳貓功夫」。

使用道具 举报

法院长

阿T

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

威望
4313
法币
193325
最后登录
2022-1-25
注册时间
2007-3-1
帖子
34546
积分
123362
UID
3

忠实粉丝

3 板凳
发表于 2007-7-22 14:51:32 |只看该作者
法拉微博
人的智慧都是选择性地用在不同的地方,就好比这些传媒,说他们无知吗,又不是,写起正常的访问来有条有理的,写起八卦来胡编乱造完全把读者当白痴,而读者也选择性的运用自己的智慧去分辨真伪。

使用道具 举报

Rank: 1

威望
8
法币
243
最后登录
2010-7-11
注册时间
2007-6-27
帖子
22
积分
149
UID
1885
4 地板
发表于 2007-7-30 08:32:47 |只看该作者
法拉微博
"写起正常的访问来有条有理的,写起八卦来胡编乱造完全把读者当白痴"  
赞同阿T的话

写八卦写的都是瞎编,老写些与事实完全不一致的,对艺人太不公平了.特别是新的艺人.反正每次看到有写fala 的一些,我全都不会当真.

使用道具 举报

Rank: 1

威望
5
法币
283
最后登录
2008-12-27
注册时间
2007-3-11
帖子
63
积分
183
UID
27
5#
发表于 2007-7-31 16:04:37 |只看该作者
法拉微博
法拉好谦虚哦!!!

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

手机版|Archiver|FCFC

GMT+8, 2024-4-30 09:12 , Processed in 0.069946 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回顶部