请选择 进入手机版 | 继续访问电脑版

法拉城-陈法拉网站

 找回密码
 注册
法拉城
搜索
图片视频链接失效报告专帖如非特殊注明,本站内容欢迎转载,但任何公开形式转载都请注明出处。请勿无视,详情点击。法拉城Logo下载(自拍、自录视频建议打上logo)
查看: 184|回复: 0

[访问] 2012-07-28 有話兒:陳法拉百毒不侵 [复制链接]

法官

小婧

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

威望
115
法币
50167
最后登录
2014-3-9
注册时间
2009-2-8
帖子
8025
积分
29366
UID
7247

打假功臣 灌水天才勋章 回贴大使

发表于 2012-7-28 14:11:08 |显示全部楼层
法拉微博

有話兒:陳法拉百毒不侵


       


[法拉不會計較別人的想法,只會專心做好本份。 攝影:陳俊強]


       

陳法拉從小到大都屬尖子,讀書優異拿獎學金,選美不是冠軍就是亞軍,演戲短短幾年就做最佳女配角,人生路途平坦,可是轉型做歌手即受盡百般挑剔,法拉意識到成功非僥倖,抱着接受批評、懶理閒言、拒絕比較的態度,只管做好本份,向理想進發。撰文:羅美倫


法拉家庭背景好,自幼做任何事成績都理想,有好男友又受公司力捧,順風順水,即使轉型做歌手,她都沒給自己太大壓力:「讀書時冇強求過考第一,讀書都唔辛苦,入行係因為鍾意表演,冇諗過要做女主角,有得拍戲就開心,有唔同角色挑戰演技更加好,唱歌亦係冇乜期望,只想盡力做好,希望識我嘅觀眾延伸到鍾意我嘅音樂。」如讀書一樣,法拉做歌手不為成績,只為享受唱歌的過程,但明白必須要面對記者、觀眾帶來的壓力。



法拉上月錄影《勁歌金曲》唱 live甩嘴,足足錄四次才僅僅及格完成。



分身乏術的法拉,如今進軍樂壇作多線發展,男友薛世恆從沒投訴。資料圖片


走音緊張似初吻

近年歌手唱歌水平被批評得一文不值,杜麗莎說過做歌手易,但未必個個識唱,法拉十分認同。法拉首次上《勁歌金曲》,因太緊張而惹來走音批評,法拉將失準經驗視為得着:「有次商場活動唱 live,唱人哋嘅歌娛樂大眾,係冇咁大壓力,因為嗰時未係歌手,好多時係自己諗法左右表現,同演戲一樣,集中唔到精神入唔到戲就喊唔到,《勁歌》嗰次上咗一課,以後表演要百分百準備,差少少準備上到台就會怯,後來同一星期第二次再唱已經好好多,個心都定啲,哈哈,就好似第一次初吻完,第二次錫錫唔會咁緊張啦!」


法拉上了一課,回去反省再反省,知道自己需時慢慢進步,她笑言:「現實唔允許我好似杜麗莎咁練咗幾十年,我惟有做到自己最好,通過每次表演吸收經驗,每次進步,我相信一個好識唱歌嘅人第一次上台都會好緊張。」法拉有空便跟老師練歌,她明白勤力是成功的重要因素。



法拉坦言得到無綫厚待,但亦因而被人針對。


轉戰樂壇被針對

同是藝員兼做歌手,林峯得到無綫厚愛在《十大勁歌金曲頒獎典禮》屢獲大獎,愛你變成害你,反而被人針對,問到法拉可擔心這情況會發生在自己身上?她笑言:「已經發生緊啦!好似話我上電視特別多,咁我係無綫人,上電視好正常啫,總之最緊要自己唱好首歌先,其他嘢唔使理咁多。林峯真係唱得好,喺紅館開騷啲人會買飛睇佢,我都望唱好歌,控制唔到人哋點諗呢啲政治嘢。」控制不到別人想法,亦難避免被人比較,尤其是她男友薛世恆的弟婦諸葛紫岐也做歌手,法拉笑言:「我只係做好自己本份,其他乜嘢都唔會理。」


法拉多線發展,陪男友的時間更少,男友可有投訴?法拉說:「我好好彩,未遇過任何人叫我唔好做啲乜嘢,所有人都好支持,令我好放心去發展。」


事業愛情冇衝突

好友劉璇早前公開婚訊,既有幸福家庭又可繼續發展事業,法拉是否很羨慕?她說:「好戥佢開心,呢個係 timing問題,唔係一個人係兩個人嘅問題,我唔知結婚對事業會唔會有幫助或者影響,但我唔會將呢兩樣嘢擺埋一齊衡量,我唔會諗拍戲會唔會影響感情,感情會唔會影響做戲或做歌手,好似你要食飯又要瞓覺,兩樣唔同嘅嘢,唔會話食飽唔使瞓,亦唔會瞓飽唔使食。」


已得過兩次最佳女配角,還以為法拉下個目標是視后,誰知她完全沒有這個想法,一心只想拍更多好作品,她說:「我想有代表作,做令人記住、印象深刻嘅角色。」


說到令人印象深刻的角色,相信沒有人會忘記她在《師奶兵團》飾演穿上三點式獲郭政鴻推油的千金小姐,還有《有營煮婦》的除衫露 bra女記者,但近年隨着上到一線位置,法拉似惜肉如金,問到是否不再性感?她說:「唔係,劇情需要都會,都係睇劇情需唔需要,我唔係要製造話題、製造新聞,如果套戲需要性感,或拍 MV拍到 Lady GaGa咁,我好樂意,完全冇所謂。」


法拉認為只要對表演有幫助,很樂意為藝術犧牲,覺得這是做演員的本份:「可能只得一次機會,下次未必有,咁多年都未試過再推油啦,哈哈哈!有時呢啲就係你嘅經歷,做演員嘅成績表,未經歷過就話唔得,咁你有乜嘢做呀?除非件事唔合理至會提出質疑,唔係 sexy,唔係露幾多嘅問題,係要配合番件事。」


您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

手机版|Archiver|FCFC

GMT+8, 2024-3-29 08:44 , Processed in 0.069673 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回顶部