法拉城-陈法拉网站

 找回密码
 注册
法拉城
搜索
图片视频链接失效报告专帖如非特殊注明,本站内容欢迎转载,但任何公开形式转载都请注明出处。请勿无视,详情点击。法拉城Logo下载(自拍、自录视频建议打上logo)
查看: 1775|回复: 3
打印 上一主题 下一主题

[擦边] 2007-4-30統領近百紅星 樂易玲:我絕對有偏心 [复制链接]

法院长

阿T

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

威望
4313
法币
193318
最后登录
2022-1-25
注册时间
2007-3-1
帖子
34546
积分
123358
UID
3

忠实粉丝

跳转到指定楼层
1 楼主
发表于 2007-4-30 10:26:19 |只看该作者 |倒序浏览
法拉微博

統領近百紅星 樂易玲:我絕對有偏心
頭條網2007-04-30


  相信很多人都聽過「樂易玲」的大名,這位被喻為方逸華的左右手、TVB製作資源部副總監的女強人,在管理旗下近百藝人的四年間,能剛柔並濟,把藝員部管理得妥妥當當。把酒言歡期間,樂易玲(Vinginia)變得更加平易近人,說到鄭嘉穎的為人,她總是讚口不絕﹔說到藝人的感情瓜葛,她更投以百份百信任、出力聲援,誓要為這班仔女的清白,捍衛到底,在此,我衷心佩服她的能幹。

  撰文﹕黃栢高統籌﹕林永匡、彭燕燕協力﹕袁東亮、李子慧

  要說近期的熱爆新聞,非郭羨妮(Sonija)與陶大宇的緋聞莫屬,Vinginia坦言,孰真孰假,只有當事人才知曉,作為經理人,只能站在場邊細心觀察、分析,為他們排難解紛。

   「真心講,緋聞係咪真﹖得佢哋兩個自己知,但站在演員立場來說,如果拍情戲唔投入,跟對手冇感情又點得呢﹖我冇問佢哋喺劇裏發生咩事,因為我覺得唔需要問,佢哋一定對對方有好感,唔係點做情侶﹖點會無端端有個接吻鏡頭﹖但你問我,我一定覺得佢哋冇嘢,因為我知道郭羨妮早前拍《古靈精探》期間,病得好辛苦,出出入入醫院咁多次,只得我、佢阿媽同佩華(藝員發展科經理)陪佢,我從來冇見過有男性朋友打電話慰問佢,佢又瘦、面又青,情緒仲好低落,如果件事(緋聞)係真,點解唔見佢嚟探病﹖站在他們立場,我覺得佢兩個依家真係冇嘢。」

  時間能治療傷口

   作為專業演員,演戲當然要全情投入,這是無可厚非的事實,但演員同時要承受無止境的蜚短流長,壓力之大,實非旁人能道,就以陶大宇為例,今次事件,他本人、太太,甚至郭羨妮都是當中的受害者。

   「我覺得就呢件事來說,佢哋三個都係受害者,你話Sonija形象差咗﹖那陶大宇同佢太太換來婚姻失敗喎,兩樣都好傷,你唔可以話,Sonija形象受損,就要我或者Sonija企出嚟講啲傷害第三者嘅說話,最好的解決方法是時間,讓大家傷口冇咁深先再去補救,話我放棄Sonija﹖佢嘅Management約仲有幾年,我唔可以放棄我手上的藝人﹔我覺得Sonija實在太內向,又冇朋友,又唔鍾意出街,成日困住喺屋企,連狗都唔敢出街放,佢好驚睇到自己啲新聞,因為寫親都唔係好嘢,呢啲係藝人嘅悲哀,佢哋個個都好怕出街俾人影、俾人寫,唔似阿佘(佘詩曼)咁勇敢,話之你點寫。」

  鄭嘉穎危機中取勝

   別人眼中,Vinginia高高在上、有無盡威嚴,說到旗下藝人的前途、利益,她更會捍衛到底,記得年前鄭嘉穎與前經理人的合約糾紛,都是她出面調停,後來更出力推鄭嘉穎登上「視帝」寶座。

   「鄭嘉穎個人好真、好誠實,唔會講大話,係有啲少爺仔脾氣,可能因為少年得志,不過如果冇台灣的挫敗,佢唔會有今日的成就﹔我記得當日簽嘉穎時,大家傾咗好耐,我知佢喺台灣遇到啲唔開心的事,但佢本身條件唔錯,年齡、樣貌都符合我哋要求,點解唔簽﹖至於佢同戴思聰單Case,就連佢自己都唔記得咗,當佢同我講呢件事(糾紛)時,我同佢講﹕有危先有機,你要把握呢個『危』變成自己的機﹗只要我推你上去時,你唔好掙扎、唔好踢開我就得。」

  每年例必集體偏心

   TVB旗下藝人眾多,難免會出現偏心之說,雖然Vinginia一再強調,公司從不偏心,但正所謂「人心肉造」,絕無可能真的一視同仁吧,再者,有幸被Vinginia點名力捧的,總能在娛樂圈裏大紅大紫。

   「首先你要明白Management藝人一定要兼顧好多嘢,要睇住佢哋嘅生理、心理狀況,起居飲食都要了解,拍完劇,就要捉佢哋傾偈,了解吓有咩困難﹔我哋每年都有Plan做邊幾個,啲名會寫出來,再同方姐匯報,譬如佘詩曼、鄭嘉穎、陳豪、郭晉安、林保怡,呢班上咗一線的,就要推向海外、大陸巿場﹔而黃宗澤、吳卓羲、林峯、胡杏兒、鍾嘉欣,呢班比較年輕的,就要推上一線位﹔跟住陳法拉、楊思琦、馬國明、高鈞賢,呢班就要再推高啲,同時,我想畀廖碧兒、徐子珊出去拍電影,仲有黃德斌,佢嘅性格、位置已經企得好穩,我哋就要推佢去大陸巿場,呢啲都係我哋嘅Planning,你話呢啲係偏心﹖我諗我真係幾多心。」

  藝人跟家人的關係

   要知道,藝人的形象很重要,但當中最令經理人頭痛的,莫過於管制藝人的言論,記得年前港姐冠軍徐子珊公言在大氣電波上發表其「性愛」偉論,結果引來廣泛輿論。

   「我記得那件事發生後,我同徐子珊傾了幾個鐘頭,知道佢真係鬼妹仔性格所致,但我一定要佢明白,中國人嘅社會,尤其做我哋呢行,唔可以咁做,加上佢係港姐出身,你一日係港姐,你一世都係港姐,要保護呢個形象,我要佢學識保護自己,佢咁做,只係傷害緊自己,今年港姐唔得﹖出年會再有另一批,要食呢行飯就要識得保護自己,佢好聰明,真係肯聽、肯改,依家我哋關係好Close,同時亦好高興見到佢同媽咪關係好咗,要知道,家庭生活好重要,喺出面擔風擋雨,如果返到屋企冇家人Support﹖真係好難捱。」

  Paco樂易玲
收藏收藏0 顶0 踩0 转发到微博

Rank: 1

威望
7
法币
232
最后登录
2007-6-17
注册时间
2007-4-12
帖子
10
积分
135
UID
160
2 沙发
发表于 2007-5-1 05:56:24 |只看该作者
法拉微博
yay! so happy that Miss. Lok named Fala as the ones she wants to promote! ^^ since Miss. Lok is in charge in who to promote. this is a good news for Fala! ^^

使用道具 举报

Rank: 1

威望
5
法币
246
最后登录
2008-1-18
注册时间
2007-3-13
帖子
26
积分
146
UID
33
3 板凳
发表于 2007-5-2 11:19:07 |只看该作者

YES!

法拉微博
法拉公主直頭要捧到做花旦啦啦!!

使用道具 举报

Rank: 1

威望
6
法币
240
最后登录
2008-8-27
注册时间
2007-4-10
帖子
19
积分
142
UID
130
4 地板
发表于 2007-5-14 07:10:47 |只看该作者
法拉微博
陳法拉今年應該上到位。

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

手机版|Archiver|FCFC

GMT+8, 2024-4-29 06:47 , Processed in 0.064009 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回顶部