法拉城-陈法拉网站

 找回密码
 注册
法拉城
搜索
图片视频链接失效报告专帖如非特殊注明,本站内容欢迎转载,但任何公开形式转载都请注明出处。请勿无视,详情点击。法拉城Logo下载(自拍、自录视频建议打上logo)
查看: 1578|回复: 1
打印 上一主题 下一主题

[擦边] 2007-4-28耕耘六年 摸透遊戲規則 黃宗澤快醒 [复制链接]

法院长

阿T

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

威望
4313
法币
193318
最后登录
2022-1-25
注册时间
2007-3-1
帖子
34546
积分
123358
UID
3

忠实粉丝

跳转到指定楼层
1 楼主
发表于 2007-4-28 11:49:55 |只看该作者 |倒序浏览
法拉微博

耕耘六年 摸透遊戲規則 黃宗澤快醒
太陽報2007-04-28


        黃宗澤(Bosco)入行六年,經歷多次起跌,面對是非與緋聞,已變得豁達,近日跟新聞女王陳法拉的緋聞,他視為劇集《溏心風暴》出街的正常習慣,像在鋼線上行路,隨時跌得一身傷,又得再花氣力站起身,但他懂得自我安慰:「十單有四單唔好,好過十單都唔好。」為免重蹈覆轍,早前更下決心戒蒲戒玩,應該算是醒得最快的小生。
        黃宗澤是無線03年力捧的四個小生之一,結果他跑了出來,不過卻是以緋聞是非出位,努力數年,由谷底翻身的Bosco戒蒲戒玩,絕迹夜店,實實在在的在做戲方面下苦功,早應該洗了底重新起步再戰江湖,但近日又與陳法拉扯上關係,見慣風浪的他說:「十單有四單唔好,好過十單都唔好。對住呢單新聞,我都係得啖笑,早已視為習慣,唔會放喺心。」
       
        一念之差

        身為過來人的Bosco,深明若自己看不開,將事件放大,就會同時將不開心的部分放大:「我曾經試過因為唔開心嘅新聞,諗住離開呢個圈,但依家過咗去,又唔當係一回事,或者可以咁講,我已經可以自己解決問題。」Bosco現在來往的圈中友人,已經不是蒲友一族,都是會跟他談論演技劇本的人,如陳國邦、黎耀祥及緋聞女友胡杏兒,他表示早前到陳國邦家作客,陳國邦對他說,他是醒得最快的一個小生。
       
        終身學習

        曾經愛蒲愛玩的他,承認有過兩年迷惘期:「初入行兩年,開工唔係咁密,又冇諗過喺呢行會有啲咩成績,就算單講做戲,以為只要不斷咁做,總會有進步。點知原來做得耐,真係會被『榨乾』,所以依家要用盡方法吸收新知識,我講嘅唔單止係書本上嘅知識,而係睇吓出面嘅世界,我嚟緊會學日文,雖然未必拍劇有用,但只要有入,就一定會有得出,不過係以唔同嘅方法。對於我嚟講,依家首要嘅就係演技有進步,早排喺電視台,我遇到杜汶澤,我同佢完全唔識,佢突然叫停我,讚我喺《賭場風雲》做得好,我當時好開心,其一係有人留意我嘅演技,其二係佢會出聲讚我。」
       
        胡杏兒.鬥氣冤家

        跟陳法拉的緋聞,Bosco說是阻止不到,但與胡杏兒的關係,他就直認是知己,兩人自有一套相處方式:「我同佢成日都鬥氣,平日通電話,佢唔介意我批評佢,我又唔介意佢話我,只有咁樣先會有進步有新嘢。其實杏兒係一個比較執著嘅人,佢唔係咁想演奸角,我就會同佢講,奸角咪奸角,一樣可以發揮,又好似拍喊戲,我會提議佢試吓唔流一滴眼淚,但又可以令觀眾覺得好慘。」
       
        徐子珊.曾經有Feel

        能夠真情對話,但卻未想過會有進一步。跟胡杏兒有著錯綜複雜的關係外,Bosco也以為曾經戀上徐子珊:「我同徐子珊拍《千方百計》幾個月,大家飾演情侶,對咗幾個月,我以為鍾意咗佢,我試過靜落嚟問自己,係咪鍾意佢呢?後來拍完套劇之後,我即刻接住去另一個廠搵第二個女朋友楊怡,結果證實只係一陣子嘅Confuse(混淆),好快又抽到身。所以拍得密都好嘅,可以好快由一個廠跳到另一個廠。」
收藏收藏0 顶0 踩0 转发到微博

Rank: 1

威望
7
法币
232
最后登录
2007-6-17
注册时间
2007-4-12
帖子
10
积分
135
UID
160
2 沙发
发表于 2007-4-29 02:10:28 |只看该作者
法拉微博
bosco talked about myolie and kate but he didn't even mention much about fala! ><"
i thought they look kind of cute together in HOG tho! ^^ really hope they can play lovers in the future!

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

手机版|Archiver|FCFC

GMT+8, 2024-4-29 06:03 , Processed in 0.064582 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回顶部